| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
UnhappyRabbit
|
Postat: tis 26 jan 2010 21:40 Rubrik: Halo 3: SWAT Team/ BehöverSWAT spelare |
|
|
Tjena mitt namn är Joel och jag är 15 år.
Är det någon som är runt rank 37 i SWAT som är frustrerad av att man får dåliga lagkamrater som pratar franska och liknande...
Jag skulle vilja spela med ett par som vet vad dem gör! :D
Min highest skill är 39.
Ifall någon är intresserad så är Gamertagen : Unhappy Rabbit.
Det står nog visserligen åt vänster om mig <--- men iallafall hehe!
Så någon som är sugen!? :D |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
SWESnipe
|
Postat: fre 05 feb 2010 15:52 Rubrik: |
|
|
| Är du bra och inte går 35- varjematch så kan vi köra GT Im 2fast4you mI skill i swat 35-38.. |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
SweMichel
|
Postat: sön 07 feb 2010 09:29 Rubrik: |
|
|
| swat är så mycket tur.. |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
SWESnipe
|
Postat: sön 07 feb 2010 19:58 Rubrik: |
|
|
| SweMichel skrev: | | swat är så mycket tur.. |
Vafan mummar du om då? Vadå tur? Förklara.. |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
SWESnipe
|
Postat: sön 07 feb 2010 19:58 Rubrik: |
|
|
Vafan mummar du om då? Vadå tur? Förklara.. Är det tur om du skjuter först, är det tur om du kan strafe? |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
xI PsycHoo Ix
|
Postat: sön 07 feb 2010 21:30 Rubrik: |
|
|
Jepp, eller skall man säga HOST.jag håller med om det .. men varför säga att det är tur.. håll det för dej själv och låt andra spela det dom vill så spelar du ditt :) ( jag vill inte börja bråka jag bara säger att , några tycker om något och några tycker om nåt annat --> folk spelar det dom vill) |
_________________ NEJJ NUO JÄÄEEVLAARR
Finlands svensk! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
NinjaPojken
|
Postat: mån 08 feb 2010 14:02 Rubrik: |
|
|
| ALLTSÅ SWAT ÄR BARA TUR DET ÄR BARA DÅLIGA SOM SPELAR DET RAAAAAWWWWWRR GET HARDCORE MOTHERFUCKERSSSSSS AIIIITIIAIITIITAITIAIgt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
SweMichel
|
Postat: mån 08 feb 2010 20:31 Rubrik: |
|
|
| SWESnipe skrev: | | SweMichel skrev: | | swat är så mycket tur.. |
Vafan mummar du om då? Vadå tur? Förklara.. Är det tur om du skjuter först, är det tur om du kan strafe? |
Låt mig börja så här, en medelsnittig halo spelare vet mycket väl hur man strafar bra likaså att nästan alltid eller alltid få in hs med br:n. För det andra så avgör hosten väldigt mycket. För det tredje så är spawnsen helt random. För det fjärde om 2 medelduktiga spelare kommer emot dig så kommer dem förmodligen att knäcka dig om de inte är totala nybörjare eftersom det räcker med en burst . Medans i MLG t.ex så hade man kunnat knäcka dem eftersom man har shielden och det är större chans att de missar flertals gånger innan de får in 4 burst på en. Där har du din förklaring. Men som du säger är det klart lätt att vara överlägsen om man möter noobs vilket du verkar har gjort hittills på SWAT |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Nordfalt
|
Postat: tis 09 feb 2010 00:07 Rubrik: |
|
|
| SweMichel skrev: |
Låt mig börja så här, en medelsnittig halo spelare vet mycket väl hur man strafar bra likaså att nästan alltid eller alltid få in hs med br:n. |
På vilket sätt skulle detta betyda att SWAT handlar mer om tur? Det är ju fortfarande så att den bättre spelaren borde vinna fler dueller i längden och därmed förmodligen också vinna matchen.
För det andra så avgör hosten väldigt mycket. |
Sant jag håller med om att hosten gör större skillnad i SWAT än till exempel i MLG, men är det dålig host så brukar folk whina sjukt mycket vilket spelsätt det än är.
För det tredje så är spawnsen helt random. |
Personligen tycker jag inte att det är särskilt jobbigt när man får en dålig spawn i SWAT. Sålänge man inte spawnar framför ögonen på en motståndare så har man en bra chans klara sig med en dålig spawn (eller iaf döda någon innan man dör).
I MLG tycker jag att det ibland kan vara grymt svårt att göra något vettigt om man har fått en dålig spawn, men i SWAT behöver man bara få in den första bursten så har man iaf dödat en motståndare. Dock så kanske det inte händer lika ofta att man får en dålig spawn i MLG ofc.
För det fjärde om 2 medelduktiga spelare kommer emot dig så kommer dem förmodligen att knäcka dig om de inte är totala nybörjare eftersom det räcker med en burst . Medans i MLG t.ex så hade man kunnat knäcka dem eftersom man har shielden och det är större chans att de missar flertals gånger innan de får in 4 burst på en. Där har du din förklaring. Men som du säger är det klart lätt att vara överlägsen om man möter noobs vilket du verkar har gjort hittills på SWAT |
Om två personer kommer emot dig från samma håll i SWAT kan du ju faktiskt döda båda på en burst. Även om man inte klarar det så borde man ju ta minst en av de om man är bättre och snabbare än vad de är. Sedan är det ju så att om du har tagit en av dem snabbt så räcker det med att den andra missar ditt huvud en enda gång så kan du ta honom också.
I MLG däremot så måste de missa en massa burst för att du ska kunna döda båda dem och där behöver de bara träffa tre burst i kroppen och ett i huvudet. De måste alltså låta dig skjuta minst 8 burst innan de har träffat sina 4. Om de gör det så är de inte två medelduktiga spelare utan två rätt dåliga spelare. Sedan kan ju granater och sådant göra stor skillnad, men ifall två spelare låter en kille out BR:a båda två i MLG så har de helt klart noobat sig.
Btw om du spelade på gamertaget SweMichel på halo 2 så är det lite kul att se dig igen. Vi spelade en del för typ 4 år sen eller så. |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
SweMichel
|
Postat: tis 09 feb 2010 23:53 Rubrik: |
|
|
hehe oändlig diskussion vi tycker olika helt enkelt :) det är bara att respektera det!
Ja minns dig nu, det var härliga tider det med h2. Har kört nu h3 i en månad inte lika kul men fortfarande tillräckligt kul. Vi borde köra lite. Se till och adda mig bara! |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|