Gears of War 3

Diskussion om third-person action spel här.

Moderator: Forum Moderator

Gears of War 3

Inläggav Bogidude » tor 21 apr 2011 13:32

Betan har kommit igång nu. Jag tycker deras nya matchmaking system är riktigt bra, att man kan hoppa in i en match direkt utan att behöva vänta på att alla platser ska fyllas. I övrigt så känns allt riktigt bra, jag gillar de nya spellägena.

Är det någon annan som har testat betan än? Vad tycker ni?
Bogidude
S

Re: Gears of War 3

Inläggav Slamzone » tis 30 aug 2011 16:21

Bump! Inte så länge kvar till Epic Games actionrökare. Känns som ett "must buy" eller?
Senast redigerad av Slamzone tor 08 sep 2011 15:29, redigerad totalt 1 gång.
Slamzone
3

Inläggav michaelrosendahl » lör 03 sep 2011 00:12

Absolut!
Bild
michaelrosendahl
S

Inläggav Slamzone » tor 08 sep 2011 15:30

Då var spelet förbokat. :)
Slamzone
3

Inläggav michaelrosendahl » tor 08 sep 2011 23:05

Lyx.. själv väntar jag med det utifall jag skall recensera spelet här på sidan... Dumt att förboka då :)
Bild
michaelrosendahl
S

Inläggav killrrr » tis 18 okt 2011 12:29

Hej, jag är ny här på forumet.

Tänkte bara kolla vad ni tyckte om GOW3 "story mode"? Förmodar att de flesta spelat klart det... Sett till storyn så har det verkligen spårat ur och det är inte så mycket nytt presenterat när det gäller gameplay. Tyckte trean var lite repetetivt också (filmsekvens, gå 50 meter framåt, strid, filmsekvens osv). Så jag är lite besviken. Men det är trots det ett skönt spel.

Kan förresten tipsa om att GOW3 Epic Edition finns att köpa via deal från Groupon här, kostar 349 kr jämfört med 499 som verkar vara ordinarie pris på webbshoppar annars.

Här är en gammal recension av GOW (ettan eller tvåan). Som sagt, jag gillar GOW-serien, fördelarna överväger, men mycket av kritiken i den där recensionen tycker jag ändå stämmer...
Bild
killrrr

Återgå till Action