Halo 4

Snack om first-person-shooter spel.

Moderator: Forum Moderator

Halo 4

Inläggav Dante » tor 09 jun 2011 21:51

Blev väldigt glad när jag fick höra nyheten om att det kommer ett Halo 4, eller till och med en ny trilogi om jag uppfattade det rätt. Här diskuterar vi alltså Halo 4!

För er som inte har sett så finns trailern här:

http://video.xboxlife.com/se/xbox/1120/halo-4-e3-trailer.html
Dante
M

Re: Halo 4

Inläggav Marcus Lindgren » fre 10 jun 2011 08:26

Jag har inte spelat Halo 1-3, har dock testat Reach och ODST, skall bli spännande och se vad de hittar på med den nya omgången.
Marcus Lindgren
X

Inläggav Tobbe » fre 10 jun 2011 22:43

De lär bli spännande, har läst att de är några från bungie jobbar med 343 på nya halo:)
Tobbe
1

Inläggav DaHenke » fre 24 jun 2011 11:09

Jag har aldrig hört talas om 343 Industries innan. Någon som vet vad dom har jobbat med innan?
DaHenke

Inläggav Marcus Lindgren » lör 25 jun 2011 19:01

DaHenke skrev:Jag har aldrig hört talas om 343 Industries innan. Någon som vet vad dom har jobbat med innan?

Om jag har fattat det rätt så ät "343 Industries" ett internt team på Microsoft Game Studios som skapades för att bygga vidare på Halo-serien.
Marcus Lindgren
X

Inläggav eu360 » ons 06 jul 2011 11:39

Jag har spelat alla halo serier och älskat de.
det är inte bara halo 4 som kommer ut Microsoft har lovat oss att det ska göra om halo combat alltså den första till HD (eller andra ord bättre kvalitet)
det blir spännande att spela de som gjorde halo känd :D bland annat är att bungie säger på sin hem sida att det försöker komma till ps3 inte bra! i mina tankar iallafall men halo 4 kommer ju julen 2012 vet ej om vi över lever till dess :D en kille namn James tror jag frågade mig om vad jag ville se i halo 4 ..de har alltså frågat folket om förbättring och vad de vill se :D så halo 4 kommer bli br förutom hela bungie företaget osv xD men ni får inte glöma bort Bungie!! ..343´´<3
eu360

Inläggav Dante » tis 13 nov 2012 12:28

Så... nu när spelet funnits i en vecka, vad tycker ni om det? Personligen har jag bara nött multiplayern/War Games, som jag för övrigt gillar starkt! Har knappt rört campaignen eller Spartan Ops, men det får man se till att få tid för snart också. Det jag saknar är dock MLG-settings och levels för de olika spelsätten, men det ska tydligen läggas till allt eftersom har jag hört, så det är bara att vänta! Men ja, vad är era åsikter om spelet en vecka efter release?
Dante
M

Återgå till FPS