Diablo 3

Allt annat förutom snack om Xbox & Xbox 360.

Moderator: Forum Moderator

Diablo 3

Inläggav Dante » fre 27 apr 2012 13:25

Nu är det inte lång tid kvar tills Diablo 3 släpps i affärerna - närmare bestämt 15 maj! Jag passade på att spela igenom betan förra helgen då den var tillgänglig för alla, och kan väl säga som så att man satt skapligt klistrad framför datorn under den tiden. Det blev att man dödade "sista bossen" med alla klasserna, både solo och med vänner. Jag spelade till större delen som Witch Doctor, vilket jag planerat att göra sen en lång tid tillbaka, och det var faktiskt roligare än väntat. Kommer definitivt att ha den som main-karaktär i fulla spelet.

Jag kommer för övrigt och garanterat att köpa Diablo 3 på natten till den 15:e på Webhallen tillsammans med tre andra Diablo-nördiga vänner. Det blev faktiskt Collector's Edition för mig efter mycket velande fram och tillbaka. Jag tänkte att eftersom jag nog inte kommer spendera mycket pengar på spel det här året - samt att det är en av de spelserier som jag gillar mest av alla - så fick det bli det dyrare alternativet.

Så, för att slänga ut några frågor... vilken klass har ni tänkt spela som? Har ni också spelat igenom betan? - Om ja, vad tyckte ni om den i så fall? Har ni ändrat er angående val av klass efter att ha spelat igenom den? Blir det vanliga spelet eller Collector's Edition? Vad har ni för förväntningar på spelet?

Diskutera allt som har med Diablo 3 i denna tråd.
Dante
M

Re: Diablo 3

Inläggav michaelrosendahl » tis 08 maj 2012 15:38

Har tyvärr ingen speldator direkt...

Det ser dock ut att släppas till konsol framöver, så då är det ju ett givet inköp
Bild
michaelrosendahl
S

Re: Diablo 3

Inläggav Dante » ons 28 aug 2013 10:00

Då har det gått mer än ett år sen spelet släpptes. Jag slutade en period i några månader men har nu tagit upp spelandet aktivt igen och lyckats fått en av mina karaktärer till Paragon Level 100. Någon mer här på sidan som lirar detta?
Dante
M

Återgå till Off-Topic